سرطانهای شایع در مردان

هیچ کس شکست ناپذیر نیست، به خصوص هنگامی که سرطان به سراغ سلامتی می‌آید.شناسایی بیماری سرطان و مقابله با آن به احتمال زیاد با آموزش در خصوص آن نتیجه خواهد داد و توانایی فرد بیمار را بالاتر می‌برد.

  ادامه مطلب ...

سرطانهای شایع در زنان

سرطان های شایع و خطرناک زنان در ایران

 

سرطان های شایع و خطرناک زنان در ایران را بشناسید و با روش های پیشنهاد شده در مجله پزشکی دکتر سلام از این بیماری ها پیشگیری کنید. سرطان سومین عامل مرگ و میر در ایران است  سالانه بیش از 30 هزار نفر از هموطنان در اثر این بیماری جان خود را از دست می‌دهند  با توجه به میزان بروز مرگ و میر بالا و بار سنگین مالی که بر دوش سیستم بهداشتی می‌گذارد.   

 

 

ادامه مطلب ...

عادات غذایی مناسب برای خانواده

پنج عادت غذایی مناسب برای خانواده

 پنج عادت غذایی مناسب برای خانواده

کودکانی که با خانواده غذا می‌خورند بیشتر با اعضای خانواده در ارتباط قرار می‌گیرند و در نتیجه توانایی بهتری در تنظیم رفتارهای خود دارند. به گزارش خبرنگار «نیمرخ » برنا زندگی کودکان و نوجوانان می‌تواند بسیار پیچیده باشد. فشارهای مدرسه و فشارهای دوستان و والدین می تواند استرس هایی را به آن ها وارد کند که گاه منجر به عادات غذایی نامناسب و ادامه آن تا بزرگسالی شود.


  ادامه مطلب ...

عادات غذایی مناسب

بیست عادت خوب غذایی ...

 


 

 

  ادامه مطلب ...

عادات غذایی مناسب برای کودکان

ساختن عادات تغذیه ای مناسب برای کودک       

در آن هنگام که کودک شیرخوار  ، پا به عرصه کودکی می نهد، غذایی را که شما برای او انتخاب می کنید اهمیت ویژه ای را از حیث شکل دادن عادات غذایی وی در زندگی می یابد. در ادامه این مطلب دلیل اهمیت تغذیه مناسب در کودکان بررسی خواهد شد ونکاتی درمورد روش های مناسب سن کودکان جهت خوراندن مواد مغذی مناسب به آنان آورده شده است.

 

ادامه مطلب ...